Tylko – startup z branży meblowej, rusza z kampanią rekrutacyjną

Start up meblowy

Spis treści

Tylko – znany głównie za granicą startup sprzedający meble ma ambitne plany związane z rozwojem sprzedaży na rynkach europejskich i w USA. Startup ruszył z kampanią rekrutacyjną. Do końca pierwszego kwartału 2020 roku chce zatrudnić trzydziestu specjalistów. 

Działania komunikacyjne prowadzone są poprzez kanały własne marki oraz z wykorzystaniem media relations. Realizowane są przez działy HR i contentu firmy, a także wspierających je freelancerów.

Firmę założyła czwórka przyjaciół, Jacek Majewski, Hania Kokczyńska, Mikołaj Molenda oraz Benjamin Kuna. Wykorzystali wcześniejsze doświadczenia z pracy związanej z designem i nowymi technologiami, tworząc opartą o AR aplikację, aplikację, za pomocą której można zaprojektować wysokiej jakości regał dostosowany do własnego stylu i potrzeb.

Unikalne rozwiązanie spodobało się europejskim konsumentom ceniącym prostotę i nowoczesny design

Obecnie 98% mebli wytwarzanych przez Tylko sprzedaje się poza Polską, głównie w Niemczech, Szwajcarii, Francji i w Wielkiej Brytanii. Założyciele tylko na tym jednak nie poprzestają. Korzystając ze wsparcia inwestorów, m.in. funduszu TDJ Pitango, który w styczniu zainwestował w startup 15 mln złotych, firma zamierza zrealizować ambitne plany sprzedażowe zarówno na rynkach europejskich, jak i w USA.

Aby osiągnąć cele dotyczące rozwoju na rynkach międzynarodowych, Tylko inwestuje w zespół. Obecnie w warszawskim biurze firmy pracuje ponad 90 osób. Zespół rozrósł się do tego stopnia, że Tylko szuka nowej siedziby, która zapewni możliwość wygodnej pracy, zarówno obecnemu zespołowi, jak również specjalistom, których Tylko chce zatrudnić w nadchodzących miesiącach.

– Do końca kwietnia 2020 roku planujemy powiększyć nasz zespół o kolejne 30 osób – mówi Marta Borkowska People Manager. – Szukamy ekspertów, którzy zadbają o rozwój naszych produktów, designerów i specjalistów od R&D. Planujemy poszerzyć także zespół odpowiedzialny za obsługę klienta, więc jeśli mówisz biegle po angielsku, francusku lub niemiecku i lubisz kontakt z ludźmi, zapraszamy do rekrutacji. Potrzebujemy również programistów, ekspertów z doświadczeniem w rozwijaniu produktów cyfrowych i performance marketerów. Naszych pracowników wyróżnia zaangażowanie i realny wpływ na to, jak wygląda nasza marka. Cenimy sobie prostotę zarówno w komunikacji, jak i designie. Wszystkich, którzy myślą podobnie, zapraszamy na stronę tylko.com/jobs – dodaje.

Przez ostatnie 4 lata regały produkowane przez Tylko dotarły do ponad 20 tys. klientów w 28 krajach. W 2018 r. sprzedaż wygenerowana przez startup wyniosła 8,5 mln euro, a założyciele mają zamiar podwoić ten wynik w 2019 r.

Powiązane artykuły