Bezpieczeństwo seniora

Zadbaj o bezpieczeństwo seniora podczas pandemii

Ostatnie miesiące są trudne dla wszystkich ze względu na nałożone restrykcje oraz ograniczenie kontaktów społecznych. Jednak to seniorzy są w grupie największego ryzyka zarażeniem wirusem. Polacy są bardzo rodzinnym narodem, który potrafi się zmobilizować i pomóc potrzebującym seniorom w tym trudnym czasie. Dowodem tego są zwiększone akcje pomocy sąsiedzkiej, czy działania charytatywne.

Continue reading „Zadbaj o bezpieczeństwo seniora podczas pandemii”

Słuchawki bezprzewodowe

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i dostępne w przedsprzedaży za 449 zł

Huawei wprowadził na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i, wyróżniające się wysoką jakością dźwięku, funkcją redukcji szumów oraz długim czasem pracy na jednym ładowaniu. W przedsprzedaży między 1 a 14 czerwca, FreeBuds 3i dostępne są w rekomendowanej cenie 449 zł i z prezentem – 60-dniowym dostępem do audiobooków w serwisie Audioteka. Sprzedaż regularna rozpocznie się 15 czerwca.

Continue reading „Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i dostępne w przedsprzedaży za 449 zł”

Surface go

Surface Go 2 trafia do sprzedaży

Wygodnie odchylany kickstand zapewni komfort użytkowania komputera bez względu na tryb pracy. Surface Go 2 to najmniejszy i najlżejszy przedstawiciel rodziny Surface. Waży zaledwie 553 g (bez klawiatury). Można zabrać go ze sobą w dowolne miejsce i zapomnieć o nim w plecaku czy torbie. Type Cover oferuje doskonałe wrażenia w czasie pisania. Klawiatura z precyzyjnym i szklanym gładzikiem jest dostępna w kolorze platynowym, czarnym, czerwonego maku i lodowego błękitu. Surface Go 2 sprawia, że pisanie w dokumencie Word, tworzenie notatek w OneNote i prezentacji w PowerPoint jest niezwykle wygodne. Możliwości sprzętu można rozszerzyć za pomocą złącza USB-C, Surface Connect (służy do ładowania urządzenia i jako port rozszerzeń, np. do stacji dokujących) i wyjścia słuchawkowego – bez żadnych ograniczeń.

Continue reading „Surface Go 2 trafia do sprzedaży”

Grywalizacja – nowy sposób na sukcesy sprzedażowe

Budowanie wizerunku firmy czy marki produktu, programy lojalnościowe i akcje promocyjne to znane i stosowane od lat sposoby na poprawienie wyników sprzedaży. Czy są skuteczne? Różnie z tym bywa. Jeśli przedsiębiorca chce znacznego wzrostu zysków przy niewielkim nakładzie coraz częściej sięga po rozwiązania podsuwane przez specjalistów od grywalizacji. Continue reading Grywalizacja – nowy sposób na sukcesy sprzedażowe